Referenties

CAS BAKKER, EIGENAAR 2XPLAIN VAKINFORMATIE

"Nico heeft voor 2Xplain meerdere groepen getraind op het gebied van salarisadministratie. De samenwerking hierin was zeer constructief en professioneel en de trainingen zijn door de deelnemers steeds goed gewaardeerd"

Dienst: Trainer-docent HRM/Payroll

JISKA pRONK, hr mANAGER INLICHTINGENBUREAU

"Nico heeft zich bij het Inlichtingenbureau beziggehouden met de implementatie en optimalisatie van Insite (ESS + MSS) en de optimalisatie en advies voor de werking van Profit 2016. De opdracht is naar volle tevredenheid gerealiseerd en de dienstverlening als gevolg hiervan is voor een dag in de maand gecontinueerd, zodat we 1 dag in de maand de beschikking hebben over een AFAS Expert. In voorkomende gevallen plaatsen we een aanvraag voor extra inzet wanneer er projecten m.b.t. AFAS (gaan) spelen. Nico is een bedachtzaam, serieus en kundige consultant. Hij geeft een forecastplanning af voor de benodigde werkzaamheden en geeft duidelijk aan wanneer er meerwerk is. Nico is sympathiek in de omgang en combineert dit met de juiste expertise. Zijn inzet is zeker aan te bevelen!"

Dienst: Optimalisatie AFAS Insite én Implementatie AFAS Insite

Melvin Reingoud, Directeur Profi-Sec Security Group BV

"Nico heeft binnen onze organisatie ondersteund in de inrichting van HRM/ Payroll van AFAS. Zowel in proces-gerelateerde zaken als ook beleidsmatige vraagstukken is Nico van toegevoegde waarde geweest. Ook de complexe bedrijfs-, c.q. branche- specifieke issues werden vlot opgepakt, geanalyseerd en vanuit zijn expertise opgelost en ingericht."

Dienst: Optimalisatie Payroll/HRM

Adrie van der Knaap, Manager Finance Connexxion

"Nico is een teamplayer,met wie het prettig samenwerken is en die op een professionele manier uitvoering aan opdrachten op payroll en HR geeft. Zo is hij betrokken geweest een implementatietraject van ADP Perman naar AFAS Profit 2014, aansluitend daarop heeft hij een coördinerende rol vervuld op de afdeling personeelsadministratieen tenslotte heeft hij uitvoering gegeven aan implementatie en optimalisatie van controlemechanismes op de afdeling salarisadministratie, gevolgd door een beschrijving van alle processen op de afdeling."

Dienst: Implementatie AFAS Profit

Petra van Rede, Teamleider HRM Dierenbescherming

"Na het besluit tot fuseren wenste de Dierenbescherming ondersteuning en advisering om de salaris- en personele systemen optimaal in te richten en de verloning optimaal in te regelen. Nico heeft ons daarbij ondersteund op een prettige en deskundige wijze. Om complexe fusie processen te vertalen in complexe systemen en dit toch toegankelijk te verwoorden, is een kunst. Het project heeft Nico naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ook bij de verdere ontwikkeling wordt hij betrokken en adviseert hij pro-actief over mogelijkheden een efficiënt gebruik van het systeem. Een compliment waard."

Diensten: Implementatie AFAS Profit én Optimalisatie Payroll/HRM

Interesse in mijn dienstverlening?

Bel 06 - 29 01 89 71 of vul het contactformulier in

Avis Diensten is een gecertificeerd AFAS Expert en geaccrediteerd door het NIRPA als Registered Payroll Professional